fbpx
The Stories

Clienţi frumoşi atât în online, cât şi în offline

Marketingul nu ar exista fără colaboratori (nu ne place să numim clienții). Aceşti pioni importanţi ne oferă provocări în fiecare zi, iar pentru aceasta suntem fericite.

Dar bineînţeles, la fel ca oamenii, niciun colaborator nu seamănă cu celălalt. Aceasta este una dintre frumuseţile acestei meserii. Faptul că întâlneşti fel de fel de business-uri, fiecare special în felul său.

Marketingul şi colaboratorii

Ne bucurăm să vedem că de la an la an aprecierea faţă de publicitatea online este în creştere.

Ne confruntăm cu un val de „trezire la realitate” prin care firmele îşi dau seama că timpurile s-au schimbat şi că ar trebui să schimbe ziarul cu unul online sau cu o pagină de Facebook/Instagram/LinkedIn.

Colaboratorii noştri

Portofoliul nostru de colaboratori creşte „organic” cum ar spune specialiştii de marketing. Unii pleacă, mulţi vin, concluzia este acesta: portofoliul nostru este mereu în schimbare. Cel puţin cel de anul trecut sigur nu arată ca cel de anul acesta.

Pentru unii din colaboratori munca este puțin mai solicitantă, iar pentru alţii munca este puțin solicitantă deoarece brand-ul lor este construit din offline foarte bine, Ceea ce înseamnă că se online-ul este doar un suport pentru offline, nu doar o poartă de creștere a awareness-ului sau a vânzărilor. 

Colaboratori frumoşi în offline la fel ca în online

Există acei colaboratori care ne fac să jump around de drag când vedem numerele veşnic crescând pe paginile lor de social media, în mod organic.

De obicei aceștia reprezintă business-uri care reuşesc să îndeplinească promisiunile făcute în online şi în realitate sau invers. Sunt acele brand-uri adorate de oameni pentru profesionalismul şi dragostea cu care îşi operează business-ul în viața reală, de zi cu zi, nu doar în online.

Aceste business-uri nu au nevoie de publicitate plătită decât în anumite cazuri (şi acestea destul de rare). Cifrele din analytics cresc normal şi natural, fără a fi ajutate în vreun fel cu un buget de marketing.

Exemplele concrete de astfel de pagini existente printre colaboratorii noştri sunt două conturi de social media diferite, unul reprezintă un salon de cosmetică, iar celălalt un service auto, cu locații și publicuri diferite. Două business-uri conduse de doi profesionişti, care reușesc să transpună în offline, ceea ce promit în online.

Este important ca imaginea pe care noi o construim în online să fie la fel ca cea pe care clientul o întâlneşte în realitate. Astfel, aprecierile vor veni natural şi în mediul online.

Scroll to top