fbpx

Instagram este platforma media pe care poți face diferența

Multe afaceri consideră Instagram canalul media cu ajutorul căruia pot face diferența. Pentru a avea succes pe această rețea, care are peste 25 de milioane de profiluri de afaceri în întrega lume, dar și avantajul că peste 200 de milioane de utilizatori accesează zilnic cel puțin un profil de afaceri, trebuie să folosești instrumentele acestui canal la potențialul lor maxim.

Ca să te faci remarcat e important să promovezi pe Instagram o imagine reprezentativă pentru afacerea ta, a produselor pe care le comercializezi sau a brandului personal pe care dorești să îl promovezi.

Pentru a realiza aceasta trebuie să creezi contul de Instagram și că îl configurezi drept cont de afacere pentru a avea acces la statistici despre  postări, povești și urmăritorii tăi. Pe acest cont poți adăuga și informații importante despre compania ta: adresă, număr de telefon și program de lucru.

Conținutul unitar și de calitate

Înainte de a începe să folosești acest cont de afaceri trebuie să stabilești o strategie clară pe care să o urmezi cu perseverență. Vei alege tipul de povești pe care vrei să le transmiți și tipul de imagini pe care le asociezi. Deoarece este vorba despre o platformă media care se bazează în special pe transmiterea informației cu caracter vizual, calitatea imaginilor trebuie dă fie cât mai bună, fie că alegi să postezi fotografii sau video. Dacă ți-ai ales un anumit stil este recomandat să nu variezi prea mult, aspectul trebuie să fie curat așadar îți recomandăm aproximativ același format pentru imagini și filtre de culoare. În timp imaginile tale vor fi ușor de recunoscut de utilizatori și vor face parte din brandul tău. 

Text relevant și hashtags

Textul asociat imaginii pe care o postezi este și el de important dacă vrei să utilizezi la maximum Instagram. Pe această platformă abordarea trebuie să fie personală și adesea se pune accent pe umor. Un alt element este #hashtagul. Cuvintele cheie de acest fel trebuie alese nu dintre cele mai utilizate, deoarece șansele ca postarea ta să fie printre primele în feed scade cu cât sunt mai multe astfel de etichetări. Poți alege dintre variantele mai puțin populare care pot atrage însă mai multe vizualizări.

Interacțiunea și crearea unei comunități

Pasul următor după ce ai stabilit și ai început să pui în practică strategia de postare este crearea unei comunități. Pentru aceasta trebuie să interacționezi cât mai mult cu cei care te urmăresc. Pentru ei trebuie să devii o sursă de inspirație sau de instruire, chiar o sursă de informație dacă e cazul. Folosește toate uneltele pentru a crea această comunitate în funcție de interes, locație sau vârstă.

Pentru creșterea afacerii poți recurge și la promovarea plătită pe acest canal de socializare și poți apela la parteneriatele cu bloggeri, vloggeri sau persoane care au conturi populare pe Instagram. Influencerii și-au câștigat încrederea publicului, iar menționarea produsului tău într-o postare poate fi exact acel impuls de care ai nevoie.

Interested in Instagram? Here to help

Dacă deții un business/crești un brand personal sau dorești să îți îmbunătățești prezența pe Instagram și dacă publicul tău se află pe acest canal de socializare, ne poți întreba/cere o ofertă de preț pentru a afla cum te putem ajuta să crești nu doar în followers, ci și în brand love.

Scroll to top