Client - cum ar trebui sa se comporte cu o agentie de marketing

Mini Client Guide

2019 a marcat 4 ani de activitate Stories. Ne-am gândit să venim cu o perspectivă în povești, și nu în cifre, care cel mai probabil îi interesează pe toți marketerii cinstiți în viață. Perspectiva noastra este la inceput de 2020 despre client.

Poate că învățăturile noastre nu sunt unice, însă am tras câteva concluzii legate de modul în care ar trebui un client să discute cu o agenție de marketing sau mici cuvinte de dicționar care l-ar putea ajuta pe acesta să perceapă ce stă dincolo de oamenii care se ocupă de publicitatea lui.

Așadar, trebuie să fii atent doar la câteva aspecte mici care ar putea să îți schimbe puțin percepția despre oamenii care muncesc pentru tine:

1. Agenția de marketing nu înseamnă doar 1 om

O agenție de marketing, fie ea cât de mică, nu înseamnă doar 1 om, ci mai mulți oameni. Aceștia lucrează împreună pentru proiectul tău și sunt în constantă căutare de idei. În cadrul agenției se fac brainstorming-uri pentru brandul tău și faptul că tu interacționezi cu o singură persoană din agenție nu înseamnă că ceilalți sunt mai puțin importanți. Încearcă să respecți întreaga echipă pentru munca depusă. They all work for you, so be gentle.

2. Stay true to us

O agenție de marketing serioasă își va dori să transpună realitatea, povestea și emoția din spatele afacerii sau brandului tău. Fii sincer cu ce încerci să transmiți și încearcă să aduci în fața clientului tău ceea ce ne îndrumi pe noi să promovăm. Oamenii vor avea mai multă încredere în tine. Credem în tot ce ai construit și muncim ca imaginea ta să fie transparentă și să genereze respect.

3. Fii clar și concis!

Când vrei să schimbi ceva sau îți dorești să promovezi un anume produs, rămâi constant. Munca pe care o depunem în spatele ideii tale ne poate costa mult timp și creativitate dacă o facem de două ori. Este perfect normal ca ideea de bază să se modifice pe parcursul creației, însă nu schimba direcția conceptului la 180 de grade după ce acesta a fost deja creat și toată echipa a muncit pentru el. Încearcă să alegi un prim obiectiv pentru care vrei să muncești și evită să renunți la o campanie la care s-a muncit mult și e aprope pusă în practică, pentru una nouă!

4. Time is money for every one of us

Ne apreciem clienții și încercăm să răspundem oricărei nevoi ale lor, cât de repede posibil, însă înțelege că nu ești singura persoană sau singurul client pentru care muncim. Respectă timpul nostru de lucru și procesul creativ! We are humans too and we also have a life! Fiecare cerință a ta este notată și analizată corect pentru a găsi cele mai bune soluții pentru tine și afacerea ta.

Scopul nostru este de a avea o comunicare super bună cu tine și de a ne simți liberi în procesul creativ! We only try to do good și te considerăm prietenul nostru din momentul în care ne treci pragul!

Overall, să avem cu toții un an extraordinar, plin cu cifre bune, pentru că asta urmărim cu toții, după cum vă spuneam și la început de articol!

Only love! 🙂

Scroll to top